New bow lineups

Let others out there hear your view on new and old kit.Give advice on tuning, arrows, archery, and other kit.............

Moderators: Jakkas, Guardian, hawkster, Gerhard, Ranger, jcdup, James

Re: New bow lineups

Postby Bernhardt » Wed Mar 01, 2017 10:22 am

Ja askuus moet se ek het die turbo getoets so my opinie is op hom basseer!

Sal graag die Prime wil voel. Het die Bowtech Reign geskiet en as n Mathews shooter kan ek eerlik se daar sal iets besonders by ander boee moet wees om Reign te klop. Ek kon geen iets kry wat my afsit nie, behalwe die nocks wat ek verloor het op 50m met n boog wat glad nie opgestel was vir my nie. Ek was geskok. Maar dis maar my opinie en n ander ou (soos Vick :P ) ervaar dit dalk heel anders

Vir die van julle wat nog nie die video gesien het nie, gaan kyk dit bietjie

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1806243901
Hunting:
MONSTER MR7 @ 78# and 28.5"
Boss Hog sight 5 pin
NAP Apache rest
GoldTip Kinetic 200 @ 540gr
Rage Hypodermic, SlickTricks, Nitron, Stinger buzzcut & Killzone

Field:
Bowtech Boss @ 60#
Spot Hog Real deal 5 pin
NAP Nighthawk rest
CC Nightmare 350 @ 400gr
Bernhardt
Sergeant First Class
Sergeant First Class

Postby SV MAD » Thu Mar 02, 2017 10:06 am

Ek wionder wat die volgende evolusie gaan wees in boog goed?

Almal het al basies die max spoed uit n boog uitgehaal, en nou is hulle besig om hom te verfyn, sodat hy baie nice skiet. Ek dink volgens my is Elite daarso voor die ander manne, met hoe hulle boee voel in die hand. Moet se, ek hou van die defiant se riser, maar kon nog nie n boog kry wat so lekker soos my elite energy 35 skiet nie. Maar smaak verskil.

Die punt is, ek dink ons begin op die punt kom waar bemarking meer gaan wees en evolusie/ ontwikkeling op die boee minder. Nie tensy daar iets radikaals gebeur (soos toe hulle van recurve na compound toe gegaan het ) nie, gaan ons maar n afplatting sien, met pryse wat hoer word.
Elite Energy 35
80lb, 28.5DL.
Arrows: CE CXL 350 300fps (ABO), CE Piledriver 300 550gr (jag)

Hoyt Vantage Elite Plus
53lb, 28DL
Easton Eclipse X7 (Indoor)
SV MAD
Captain
Captain

Postby Volmaan » Thu Mar 02, 2017 10:59 am

SV MAD wrote:Ek wionder wat die volgende evolusie gaan wees in boog goed?

Almal het al basies die max spoed uit n boog uitgehaal, en nou is hulle besig om hom te verfyn, sodat hy baie nice skiet. Ek dink volgens my is Elite daarso voor die ander manne, met hoe hulle boee voel in die hand. Moet se, ek hou van die defiant se riser, maar kon nog nie n boog kry wat so lekker soos my elite energy 35 skiet nie. Maar smaak verskil.

Die punt is, ek dink ons begin op die punt kom waar bemarking meer gaan wees en evolusie/ ontwikkeling op die boee minder. Nie tensy daar iets radikaals gebeur (soos toe hulle van recurve na compound toe gegaan het ) nie, gaan ons maar n afplatting sien, met pryse wat hoer word.

Het jy die nuwe rigting gesien wat Elite ingeslaan het.Dual limbs, cable guides.....
Bowtech Reign 7,70lbs
Hoyt Carbon Defiant Turbo 70lbs
Volmaan
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Postby Philip Roets » Thu Mar 02, 2017 3:03 pm

Ek dink Henk is reg ja, daar gaan iets drasties moet verander in die ontwerp om meer uit n boog te kry, n hele nuwe benadering.

Sent from my iPad using Tapatalk
Bowtech Insanity CPX 80lb
Easton FMJ 250 Dangerous Game
Magnus Stinger
Philip Roets
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Postby MrBallistic » Thu Mar 02, 2017 3:47 pm

There are already radical designs out there like the STS Raptor with cam systems in the limb/riser joint and using "rubber bands" to generate the speeds.
These also shoot steel balls at high velocities.
Haven't seen an actual test on the bow but this could be a move toward a change if there is more attention is given to it.
MATHEWS HALON X COMP
MATHEWS HALON X PRO
MATHEWS Z7 MAGNUM
I shoot because I can, I want to and I enjoy therefore I continue shooting!!!!
MrBallistic
Master Sergeant
Master Sergeant

Postby SV MAD » Thu Mar 02, 2017 4:22 pm

I reckon that the next thing would be something like the oneida, although obviously with today's technology, for it to go better and faster. As it is currently, bows cannot be improved significantly anymore.

No, have not checked elite's new bows...will wait a couple of years until I can afford them
Elite Energy 35
80lb, 28.5DL.
Arrows: CE CXL 350 300fps (ABO), CE Piledriver 300 550gr (jag)

Hoyt Vantage Elite Plus
53lb, 28DL
Easton Eclipse X7 (Indoor)
SV MAD
Captain
Captain

Postby Philip Roets » Fri Mar 03, 2017 9:12 am

As mens die snaar langer maak en langs elke cam n idler cam sit amper soos op n G5 prime boog maar nie met 2 cams wat saam draai nie, die cams moet afsonderlik van die mekaar in teenoorgestelde rigtings kan draai, dan kan mens maak dat die limbs baie stywer kan wees vir die krag wat mens in die snaar insit, wat beteken mens gaan in plaas van n 70#limb dalk n 150# limb trek en dit gaan voel soos 70#. Met die regte stel cams op sulke limbs gaan n pyl bietjie meer spoed kry. Maar dan moet die ekstra snare wat tussen die limbs is op n manier uit die pad gehou word van die pyl.

Magnus Stinger
Philip Roets
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Postby MrBallistic » Fri Mar 03, 2017 11:22 am

This could be achieved with a cantilever system, this will change the design.
I think the manufacturers do changes gradually. People don't take to change easily. We all see radical concept cars but it takes a few years before we get remotely close because it may not easily be accepted and sales may plummet. So its done slower.
MATHEWS HALON X COMP
MATHEWS HALON X PRO
MATHEWS Z7 MAGNUM
I shoot because I can, I want to and I enjoy therefore I continue shooting!!!!
MrBallistic
Master Sergeant
Master Sergeant

Postby Philip Roets » Fri Mar 03, 2017 11:46 am

Very true, i think scaring the authorities into regulating bows is another issue, you cannot just bring a bow onto the market that doubles current bow energy and not raise some eyebrows.

I also think that currently bows are powerful enough so just making them easier to shoot is the logical thing to do.

Magnus Stinger
Philip Roets
Staff Sergeant
Staff Sergeant

Postby BigJohnx13 » Sun Mar 05, 2017 11:22 am

A new radical idea??????

Reverse the bow, put the string in front of the riser like the Storm RDX crossbow.
BigJohnx13
Private
Private

Postby mleskau » Fri Aug 25, 2017 11:29 am

Bowtech Reign is awsome,but the PSE Evolve 35 with 90% let off won in the end. I literally can hold the bow for a long time and the arms are not tired. Shot a few sessions and the body is not as tired as when shooting my other bow.
PSE Evolve 35
Bowtech RPM 360
Quad xd rest
HHA King Pin Sight
Piledriver 487g
mleskau
Private
Private

Previous

Return to Equipment Reviews